2013. szeptember 17., kedd

Jó hír a Dunaújváros környékieknek!

Hello! Kedves Szomszéd!
Jártamban - keltemben megint hallottam ezt azt, és most egy olyan jó hírt is hallottam, amit mindenképp szeretnék gyorsan megosztani Veled!

Szóval épp mentem az utcán, és a Jívanát kézbesítettem, amikor találkoztam az egyik kedves ismerősömmel, akivel beszédbe elegyedtem. Hamar kiderült, hogy van nekünk egy közös ismerősünk a "Galahad" Laci.
Szóval kiderült, hogy ez a kedves ismerősünk most Dunaújvárosban indít Sahaja jóga meditációs kurzust, mégpedig egy 
9 alkalomból álló kurzust, ahol kipróbálhatod, megismerheted a sahaja jóga meditációt, és sok új tapasztalatot szerezhetsz. 

Ráadásul mindez teljesen INGYENES!

Ha Te is valamelyik Dunaújváros környéki faluban laksz, és szívesen megtapasztalnád a közös meditációkat, szeretnél részt venni egy ilyen kurzuson, ahol sokat tanulhatsz, tapasztalhatsz, akkor semmiképp ne hagyd ki ezt a lehetőséget!!!

A pontos cím:
DUNAÚJVÁROS
MUNKÁSMŰVELŐDÉSI KÖZPONT KHT.
APÁCZAI CSERE JÁNOS ÚT 11.

Az első alkalom időpontja:
2013. szeptember 28. szombat
15:00 -17:00 óra között




Jelentkezni, érdeklődni, kérdezni Lacitól a galahad@jogameditacio.hu email címen tudsz.
Laci bemutatkozását elolvashatod az alábbi linken az oldal alján:

Tudom, hogy ezer "jobb dolgod" is akad szombat délutánra, de ha valóban vágysz egy békésebb, emelkedettebb, örömtelibb, tudatosabb életre, akkor ne menj el a kínálkozó lehetőség mellett! :-)

Remélem hasznodra válik ez az információ!
Most megyek, mert még van néhány levél, amit ki kell kézbesítenem.

Üdvözlettel:
Postás Peti